Pommery och mobilen hårdtestad

Stockholm vaknar långsamt, och jag är full igen. Anar att jag blir ordentligt bakis idag, då det fortfarande snurrar glatt i huvudet.

Igår var jag, Simon, Karl-Johan, Henrik och Johan på Laroy och öste. En sak är klar, Pommery är lika gott efter 10 flaskor som efter den första. Mycket groggluder, men på nåt sätt gillar jag det ändå. Att dissa dem.

Tur henke känner rätt folk, alla bord var bokade men vipps så var ett vårt.

Jag hårdtestade för övrigt min mobil igår när jag kom hem, stod o snackade i den medan jag duschade. Den höll! Kanske kan ha användning av min pensionerade pradamobil trots allt =)


Med aningen yra hälsningar,
Anton


Sen ska man väl liva upp det med en bild också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0